کار درآمدن عطر جدید کمپانی ، عطرساز هرمز ژان کلاد النا سعی در فهمیدن فریبندگی بازار های عربی در شهر اسوان در طول نیل کرد.که نتیجه ی آن ترکیبی از نتهایی است که در حاشیه ساحل نیل پیدا کرد : انبه سبز ، شکوفه نیلوفر آبی و برگ درخت فلوس.Guerlain L\'Heure Bleu اشاره کاملی به برگاموت و وانیل.Gucci Envy Meاگر میخواهید یک بیانیه مد با عطرتان بسازید این عطر از گوچی را امتحان کنید . با شیشه ای که با لوگو ان زینتشده که بوی آن دارای نتهای گل صد تومانی و انار است.ORIGINAL VETIVER – Creedضربه ی انفجاری سبز از وتیور در میان قدرت بخشی و گیاهی بودن این عطر است. امیدبخش ، با طراوت ، تازه و دوستانه. فراوانی باشکوهی از نوت های مرکبات و زنبق و برای مبارزه با خنکی غیر قابل پیشبینی انگلیس گرمی زنجبیل و عنبر سائل و چوب صندل سفید در آن وجود دارد.SILVER MOUNTAIN WATER – Creedآب شدن و پایین آمدن یخ در رودخانه بهار نبض, نقاطی هستند که فاصله رگها از سطح پوست به کمترین حد خود می رسد و در همین نقاط, رگهای خونی حرارت بیشتری از خودشان می دهند که به صورت یک پمپ کوچک عطر عمل می کند و بوی عطر نیز بهتر متصاعد می شود. نقاط دارای نبض عبارت است از : مچ دست, پشت گوش, پشت زانوی پا و پشت آرنج دست قسمت پائین گلو . در ضمن برای اینکه بوی عطر دوام بیشتری داشته باشد, روی مچ های پا نیز زده می شود که جریان متصاعد شدن عطر را از پائین به بالا امکان پذیر می سازد. حدود ۲ میلیون غده عرق بر سطح بدن دست اندرکار تنظیم دمای بدن هستند. این غده ها با ترشح آب که تبخیر آن اثر خنک کنندگی دارد، دمای بدن را تنظیم می کنند. از این تبخیر ، اجزای جامدی به جای می ماند که عمدتا سدیم کلرید و مقادیر کمتری پروتئین و دیگر مواد مرکب آلی است. بوی بدن بیشتر از آمینها و مواد حاصل از هیدرولیز روغنهای چرب (اسیدهای چرب ، آکرولیین و غیره) است که از بدن و های سیاه یا قرمز تزئین می کردند. کلاسیک ترین و متداول ترین فرم، "لکیتوس"، شیشه هایی باریک و ظریف، بودند.اروپایی ها از ظروف بسیار مختلفی برای نگاهداری عطرهای خود استفاده می کردند: شیشه، طلا، نقره، چینی، سنگ های گرانبها و صدف. فرم ظروف نیز متنوع بودند: سنجاق سینه ، گوشواره نقره ای، گردنبند یا انگشتر که پر از عطر بودند. در قرن سیزدهم، برای ساختن بطری ها از چینی استفاده می شد.در اواخر سده ۱۸۸۰ صنعت بطری عطر دچار تحول چشمگیری شد. در آن زمان گرایش شدیدی به استفاده از موتیف های گل وجود داشت. گرایش دیگر استفاده از بطری های کریستالبا طرح های کلاسیک و درهایی از آلیاژ برنج بود. در دهه ۱۹۱۰، ظهور روان کاوی و عطرهای جدید به ابداع بطری ها و عطرهای جدیدی منجر شد. عطرهایی برای اوقات خاصی از روز، فصل و مردمان به بازار آمدند.در دهه ۱۹۲۰ سربازان آمریکایی از پاریس عطر به کشور خود بردند و بازار آن در آمریکا بخشهای بدن و لباس شما مینشینند.▪ ۱۰ دقیقه فرصت دهید:وقتی برای خرید عطر میروید، بیشتر عطرها پس از اسپری شدن روی پوست بدن بوی تندالکل میدهند و شما را به اشتباه میاندازند. راهحلش آسان است. ۱۰ دقیقه صبر کنید تا بوی عطر با بوی طبیعی بدن شما بیامیزد و آنوقت بوی واقعی عطر را استشمام کنید.▪ بیشتر از سه عطر را امتحان نکنید:توصیه ما این است که شما بیش از سه عطر را روی پوستتان امتحان نکنید چون دیگر بوی عطر چهارمی به بعد را احساسنخواهید کرد و نمیتوانید در انتخاب آندقت کافی داشته باشید. خستگی حس شامه شما اجازه نمیدهد بو را به درستی احساس کنید. بوییدن قهوه در بین این انتخابها به شما کمک میکند بوی عطر بعدی را تشخیص دهید.▪ شیشهها شما را راهنمایی میکنند:شاید برای شما دشوار باشد که بوی عطر گرم و یا سرد را تشخیص دهید. اگر شما عطر را از یک مارک معتبر خریداری کنید بهطورمعمول شیشه عطرها شما
اجاره آپارتمان در همدان[ چهارشنبه 25 فروردين 1395 ] [ 7:46 ] [ Kenny ]