
مختلف(.IT زدگى يا قهرمان پروري.عدم يكپارچهسازى سيستمها.اگر در طول يك مميزى، يكى از نشانههاى مذكور پديدار شود، بايد يك عكسالعمل سريع براى رفع مشكل سازماندهى كرد، زيرا حل مشكلات انسانى- فرهنگى در مراحل بالاتر، بسيار دشوارتر و زمانگيرتر مىگردد.ب) روند كار: شناسايى شكستهاى اسلوب CRM، مبتنى بر اسلوبهاى غيرمتعارف و يا تكرار ناپذير.در سازمانها، روالهاى ساختيافته پروژه و مهندسى مجدد روالها معمولا مورد توجه قرار نمىگيرند، درحالى كه روال كار و مهندسى مجدد آن از نشانههاى مهم ثبات و موفقيت CRM است.علائم اخطار اين زمينه عبارتند از:عدم وجود طرح(نقشه) كسبوكار.تعويض ديد كلى بهوجود آمده در زمان طراحى، مبنى بر قرار گرفتن مشترى دركانون، با بهكاربردن اسلوب طراح .CRMفقدان طرح مهندسى مجدد يا معيار قضاوت براى انتخاب فراهم كننده.نبود استاندارد و معيارهاى سنجش .با مشاهده اين نشانهها بايد بهفكر مسكن (تسكيندهنده) افتاد! طرح تجارى CRM بايد كند كه مايل به افزايش پوشش خدمات بيمه خود هستند. 4) Retention / Win backاين سيستم CRM بر حفظ و نگهداري مشتري و بازگرداندن مشترياني كه سازمان را ترك كرده اند تمركز دارد، بوسيله تمركز بر شناسايي مشترياني كه خيلي تمايل به ترك دارند و مشترياني كه خيلي تمايل به ماندن دارند. يك شركت مي تواند بر تلاشهاي نگهداري مشتريان سود دهي كه تمايل به ترك دارند تمركز كند.اين سيستم CRM همچنين بر بازاريابي و بازگرداندن مشترياني كه قبلأ سازمان را ترك كرده اند تمركز مي كند. گاهي اوقات نگهداري برخي مشتريان خاص صرفه اقتصادي ندارد. حتي ممكن است هزينه زماني و مالي كه اين مشتريان تحميل مي كنند از سوديكه مي رسانند بيشتر باشد. اين نوع CRM سازمان را قادر مي سازد كه مشتريان وفادار و سود ده را از مشتريان غير وفادار وغير سود ده تفكيك كند.کمی در مورد چگونگی ابعاد مختلف جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی شناخته شده است. مؤلفان چهار بعد کلیدی از جهت گیری های گسترش تحقيقات و فعاليتهاي سازمان در سرتاسر مرزهاي جغرافيايي حاصل ميشود. اين سازمانها از مشارکت در شکلي از ارتباطات مجازي دروني و بيروني استفاده ميکنند تا محصول، سهم و قدرت نفوذ دانش مشتري را حفظ كنند. مديريت دانش تکنولوژي، فرايندها و زمينههايي براي اظهار مشارکت در اختيار سازمان قرار ميدهد به گونهاي که محلهاي تبادل دانش از نظر امنيتي با استفاده از تکنولوژي در اختيار گذاشته شده بسيار قابل اطمينان است.برنامههاي مديريت دانش فرايندها، سيستمهاي مديريت دانش را به گونهاي سازماندهي ميکنند که همه دانشهاي پايهاي و زيرمجموعه در زمينههاي مورد نياز به آساني قابل دسترسي باشند و در نتيجه به ارزش افزودهاي براي سازمان منجر شود. مديريت دانش، ابزارها، فرايندها و زمينههايي را براي کارمندان فراهم ميکند تا دانش را بر اساس نياز مشتري به اشتراک بگذارند. کارمندان به کمک مديريت دانش به ارزش دانش يکپارچه شده مشتريان پي ميبرند و از اين طريق ميتوانند استراتژیک و آگاهی بیشتر بر برنامه ریزی استراتژیک مدیران سطح ارشد بودند. سه تا مدیران از تعاریف ساخت و ارائه مطالب ورودی به پالایش از عملیاتی که پس از آن در پرسشنامه گنجانیده شده بود بررسی شد. برای قبل از آزمایش، ما پرسشنامه به چهار پاسخ دهندگان دیگر اجرا کردیم و با اتمام زمان دست اول، موانع احتمالی در جریان پرسشنامه ، و مشکلات درک در عنوانها و یا دستورالعمل را مشاهده کردیم. پس از تکمیل پرسشنامه، ما در توجیه پاسخ دهندگان به اصلاح پرسشنامه بیشتر پرداختیم.3.2. طراحی مطالعه و جمع آوری داده هابرای مطالعه کمی مقطعی، ما با یک قاب نمونه برداری از 800 شرکت هایی که ارائه دهنده لیست های تجاری بودند آغاز کردیم. برای افزایش تعمیم ، نمونه صنایع متعدد از جمله برق و الکترونیک، تجهیزات حمل و نقل، تجهیزات اندازه گیری و کنترل، لاستیک و پلاستیک، رایانه ها و تجهیزات صنعتی، ساخت فلز، استخراج، و با دوام است. با توجه که مدیران سطح ارشد به عنوان مناسب ترین

[ يکشنبه 4 مرداد 1394 ] [ 18:13 ] [ Kenny]